۲۲ دی ۱۳۸۵، ۱۲:۵۵

همایش "رسالت حسینی" برگزار شد

همایش "رسالت حسینی" برگزار شد

در آستانه محرم، همایش علمی کاربردی "رسالت حسینی" با هدف ارتقاء آگاهیهای مبلغان دیروز پنجشنبه 21 دی ماه در مشهد برگزار شد .

حجت الاسلام علی کریم پور مسئول امور مبلغین اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد به تشریح اهداف همایش فوق پرداخت و گفت: همایش رسالت حسینی با 5 موضوع اصلی از جمله نقش معرفت در مکتب حسینی ، فرهنگ مقتل خوانی ، نقش معرفت در مکتب حسینی، تجلی قرآن در مکتب حسینی و استراتژی تبلیغ، آسیب ها و چالش ها برگزار شد .

مسئول امور مبلغین اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی افزود : این همایش با هدف توجیه برنامه های اعزام در آستانه محرم الحرام و بالا بردن آگاهی مبلغین به منظور فعالیت ارزشمند و تأثیرگذار برگزار شد.

وی همچنین تصریح کرد: همایش رسالت حسینی هر سال در آستانه محرم الحرام برگزار می شود و مورد استقبال مبلغین حوزه علمیه قرار می گیرد و از آنجا که این همایش از سوی دو نهاد اداره کل تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود، کارشناسان قبل از برگزاری همایش ارزیابی دقیق و سنجیده ای نسبت به تدوین برنامه ها دارند.

کریم پور یادآور شد: مهمترین هدف همایش "رسالت حسینی" این است که طلاب را نسبت به شیوه عزاداری جدید آموزش داده و قدرت بیان مبلغین را در رابطه با وصف واقعه محرم و درک آن بین مردم افزایش دهیم .

 

کد خبر 433304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha